გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ქრისტიანობა მსოფლიო რელიგია
|
საგანი/პედაგოგი
|
საქართველოს ისტორია/ნანული ბაჯელიძე
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
საბაზო საფეხური/მე 9-ე კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
13 მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროებების მიდგომების მოსწავლეები არ
არიან.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
|
|
·
განუვითარდეს
დამოუკიდებელი აზროვნება, თანამშრომლობა და უნარ-ჩვევები სწავლის პროცესში.
ისტ.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია
გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული სახელმწიფოს
წარმოშობასა და განვითარებაზე.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
|
წინარე ცოდნა
|
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეებს ვაფასებ წინასწარ შედგენილი და მათთვის ცნობილი შეფასების
სქემის მიხედვით.
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
სახელმძღვანელო, რუკა, პლაკატი, კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
|
კლასის ორგანიზება2 წთ
გაკვეთილის A ფაზა _ გამოწვევა
აქტივობა 1. არსებული ცოდნის
გამეორება კითხვა-პასუხი _ 10 წთ.
გაკვეთილის B ფაზა
_ ცოდნის კონსტრუირება
აქტივობა 2 _ ელექტრონული პრეზენტაციის ჩვენება 3 წ.
აქტივობა 3 _ სასწავლო მასალის გაცნობა-მინი ლექცია 5 წთ.
აქტივობა 4 _ წყაროზე მუშაობა _ 7 წთ.
გაკვეთილის C ფაზა
_ რეფლექსია
აქტივობა 5 _ მოსწავლეები ამთლიანებენ არსებულ და ახლად მიღებულ ცოდნას.
ხდება აზრთა გაცვლა, გაანალიზება და შეფასება. _ 10 წთ.
მოსწავლეთა შეფასება _ 2 წთ.
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment