გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის მთავარი თემა
ქრისტიანობა მსოფლიო რელიგია
საგანი/პედაგოგი
საქართველოს ისტორია/ნანული ბაჯელიძე
სწავლების საფეხური/კლასი
საბაზო საფეხური/მე 9-ე კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
13 მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროებების მიდგომების მოსწავლეები არ არიან.
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
  • შეისწავლონ ქრისტიანობა და მისი შედეგები



·         განუვითარდეს დამოუკიდებელი აზროვნება, თანამშრომლობა და უნარ-ჩვევები სწავლის პროცესში.
   
ისტ.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია  აანალიზს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:

  • მსჯელობს კონკრეტულ საგარეო პოლიტიკურ ცვლილებებზე, რომლებმაც გავლენ მოახდინა ქართულ სახელმწიფოებრივობაზე;
  • აანალიზებს და ადარებს საგარეო ფაქტორების გავლენას ქვეყნის შიდა კონფლიქტებზე;

წინარე ცოდნა
  • მოსწავლეებს წარმოდგენა აქვს ეპოქის შესაბამისად მოსწავლეებ;

შეფასების საგანი და პროცედურები
მოსწავლეებს ვაფასებ წინასწარ შედგენილი და მათთვის ცნობილი შეფასების სქემის მიხედვით.
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
სახელმძღვანელო, რუკა, პლაკატი, კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი.
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
კლასის ორგანიზება2 წთ

გაკვეთილის A ფაზა _ გამოწვევა

   აქტივობა 1. არსებული ცოდნის გამეორება კითხვა-პასუხი _ 10 წთ.

გაკვეთილის B ფაზა _ ცოდნის კონსტრუირება

აქტივობა 2 _ ელექტრონული პრეზენტაციის ჩვენება 3 წ.
აქტივობა 3 _ სასწავლო მასალის გაცნობა-მინი ლექცია 5 წთ.

აქტივობა 4 _ წყაროზე მუშაობა _ 7 წთ.

გაკვეთილის C ფაზა _ რეფლექსია

აქტივობა 5 _ მოსწავლეები ამთლიანებენ არსებულ და ახლად მიღებულ ცოდნას. ხდება აზრთა გაცვლა, გაანალიზება და შეფასება. _ 10 წთ.

მოსწავლეთა შეფასება _ 2 წთ.

No comments:

Post a Comment